Tato karbonová MTB kola 650B jsou navržena pro jezdce, kteří hledají maximální výkon, nízkou hmotnost a vysokou tuhost. Ráfky EIE A650BC25D25 – SL s vnitřní šířkou 25 mm poskytují ideální oporu pro širší pláště, což zlepšuje trakci, stabilitu a jízdní komfort i v náročném terénu.
Srdcem této sestavy jsou špičkové náboje DT Swiss 240 MTB s BOOST standardem (110 mm vpředu, 148 mm vzadu), které patří mezi nejlehčí a nejspolehlivější na trhu. Jejich precizní ratchet systém zajišťuje efektivní přenos síly a dlouhou životnost. Center Lock uchycení umožňuje snadnou montáž kotoučových brzd.
Výplet z paprsků DT Swiss Aerolite ve verzi straightpull spojuje extrémně nízkou hmotnost, vysokou pevnost a aerodynamiku. Niple DT Swiss Squorx Alu zajišťují rovnoměrné napětí výpletu a dlouhodobou stabilitu. Kola jsou plně kompatibilní s bezdušovými plášti, což přináší nižší valivý odpor, lepší přilnavost a vyšší odolnost proti defektům.
Díky kombinaci špičkových komponentů je tento set ideální pro ambiciózní MTB jezdce, kteří chtějí maximální efektivitu a kontrolu v jakémkoliv terénu.
Součástí kol je nalepená bezdušová páska a nasazené bezdušové ventilky.
Pokud máte zájem o nějakou úpravu (typ uchycení kotoučů nebo classic / straightpull náboje) případně jinou komponentovou skladbu, neváhejte nás kontaktovat! Pošleme vám nabídku dle vašich požadavků!
EIE A650BC25D25 je robustní karbonový ráfek pro 27,5" kola s asymetrickým profilem, který zajišťuje lepší vyvážení napětí paprsků a tím i pevnější a spolehlivější výplet. Díky vnitřní šířce 25 mm perfektně podporuje širší pláště (2.3"–2.5") a je vhodný pro náročnější trailové použití i lehčí enduro.
Speciální posílené patky o tloušťce 4 mm zvyšují odolnost ráfku v místech nejvíce vystavených nárazům a opotřebení, což prodlužuje jeho životnost a spolehlivost při dynamické jízdě.
Výška ráfku 25 mm nabízí ideální rovnováhu mezi tuhostí a nízkou hmotností, což ocení jezdci vyžadující precizní ovládání a spolehlivost v náročných podmínkách.
Nové náboje DT 240s se záběrem EXP jsou zde!Náboje 240s nesou nejznámější označení ze všech nábojů DT SWISS! Jejich výkon a spolehlivost je proto dělá stále tak populární! ALU tělo náboje je maximálně odlehčeno, použité ocelové průmyslové ložiska jsou té nejvyšší kvality! Tyto náboje disponují stejně jako řada DT 180 EXP novým záběrem zubatek, kdy jedna v těle náboje je již fixní a druhá je k této přitláčena pomocí pružiny! Díky tomu odbyly dva původní komponenty. Došlo k posunu středního ložiska více do stran, byla posílana tuhost, snížena váha a prodloužena tak i životnost záběru! Samozřejmostí jsou odlehčené EXP ALU rotory a možnosti přestavby na jiné rozměry upevnění do vidlic a rámů. Náboje DT 240s se dodávají jak pro klasické paprsky se zahnutou hlavou tak i pro paprsky s přímou hlavou Straightpull! Dodávány jsou DBIS nebo Centerlock, pouze verze pro přední vidlice LEFTY je dodávána jen DBIS!
Nové náboje DT 240s se záběrem EXP jsou zde!Náboje 240s nesou nejznámější označení ze všech nábojů DT SWISS! Jejich výkon a spolehlivost je proto dělá stále tak populární! ALU tělo náboje je maximálně odlehčeno, použité ocelové průmyslové ložiska jsou té nejvyšší kvality! Tyto náboje disponují stejně jako řada DT 180 EXP novým záběrem zubatek, kdy jedna v těle náboje je již fixní a druhá je k této přitláčena pomocí pružiny! Díky tomu odbyly dva původní komponenty. Došlo k posunu středního ložiska více do stran, byla posílana tuhost, snížena váha a prodloužena tak i životnost záběru! Samozřejmostí jsou odlehčené EXP ALU rotory a možnosti přestavby na jiné rozměry upevnění do vidlic a rámů. Náboje DT 240s se dodávají jak pro klasické paprsky se zahnutou hlavou tak i pro paprsky s přímou hlavou Straightpull! Dodávány jsou DBIS nebo Centerlock, pouze verze pro přední vidlice LEFTY je dodávána jen DBIS!
Plochý paprsek vhodný pro silniční cyklistiku, MTB XC/AM a CX. Nejlehčí paprsek z nabídky DT SWISS, který vyniká nejen nízkou váhou ale i vysokou pevností v tahu! Jedná se o závodní paprsek, který využívají všichni, kteří chtějí co nejlepší akceleraci. Pro práci s tímto paprskem je nutné používat tensiometr a mít zkušenosti s centrováním kol! Závit paprsku má průměr 2mm / střední část je 2,3mm široká a 0,8mm tlustá / hlavička má průměr 2mm.
Tyto speciální niple je dopoeručeno centrovat z vnitřní strany ráfku! Mají totiž vyšší torx hlavičku a díky tomu i posunutý závit více nahoru! To pak dovoluje nipl více prošroubovat a tím je pak spoj mezi ráfkem a niplí více posílen! Hliníkové niple jsou lehké ale přitom vynikají výbornou pevností! Samozřejmostí je možnost barevných provedení, verzí s Prolock integrovanou pastou v závitech – zabraňuje povolování niple při extrémních nárazech!