Tento set silničních karbonových kol je určen pro jezdce preferující ráfkové brzdy a hledající maximální efektivitu, nízkou hmotnost a výbornou brzdnou sílu. Ráfky SR45TC26 – SL s výškou profilu 45 mm poskytují ideální rovnováhu mezi aerodynamikou, tuhostí a hmotností, což je činí skvělou volbou pro závodní i dlouhé vytrvalostní jízdy. Speciální brzdná plocha Grooved Graphene výrazně zlepšuje brzdný výkon za sucha i mokra a přispívá k delší životnosti ráfku.
Náboje DT Swiss 350 Road ve verzi pro ráfkové brzdy jsou známé svou spolehlivostí a efektivním přenosem síly. Díky straightpull uchycení paprsků je dosaženo vyšší tuhosti výpletu a celkové stability. Paprsky DT Swiss Aerolite vynikají nízkou hmotností a aerodynamickým profilem, zatímco Squorx Alu niple zajišťují precizní napětí výpletu.
Díky bezdušové kompatibilitě můžete využít moderní pláště s nižším tlakem pro snížení valivého odporu a zlepšení komfortu. Tento model je ideální volbou pro náročné silniční cyklisty, kteří chtějí lehká, rychlá a spolehlivá kola s vynikajícím brzdným výkonem.
Součástí kol je nalepená bezdušová páska a nasazené bezdušové ventilky.
Pokud máte zájem o nějakou úpravu (typ uchycení kotoučů nebo classic / straightpull náboje) případně jinou komponentovou skladbu, neváhejte nás kontaktovat! Pošleme vám nabídku dle vašich požadavků!
EIE SR45TC26 je silniční karbonový ráfek s výškou profilu 45 mm, který kombinuje výbornou aerodynamiku s vysokou tuhostí a univerzálním použitím. Díky hook (háčkové) patce je kompatibilní s většinou plášťů a umožňuje bezpečné použití i při vyšších tlakách, což ocení zejména výkonnostní a závodní jezdci. Ráfek poskytuje skvělou stabilitu ve vysokých rychlostech a současně si zachovává dobrou ovladatelnost i v náročnějších podmínkách. SR45TC26 je ideální volbou pro ty, kdo hledají rychlý a spolehlivý ráfek pro silniční jízdu bez kompromisů.
Silniční náboje DT 350 se staly absolutně nejprodávanější řadou ze všech nábojů DT SWISS! Jejich cena, výkon a spolehlivost je bezkonkurenční! ALU tělo náboje, ocelové průmyslové ložiska a ověřená konstrukce, kde samozřejmě nechybí zubatkový záběr. Tak jako u dražších modelů je i u těchto možnost přestavby na jiné rozměry upevnění do rámů. Náboje DT 350 se dodávají jak pro paprsky s přímou hlavou Straightpull, tak i pro klasické paprsky se zahnutou hlavou, ale počty otvorů pro paprsky jsou u této řady více omezeny! Lze dodat s rotory Shimano nebo Campagnolo a samozřejmě i silniční náboje pro dnes stále více žádané kotoučové brzdy. Dostupné jsou Centerlock, ale pomocí adaptéru lze použít i kotouče DBIS! Silniční DB náboje jsou dodávány na pevné osy, avšak výměnou koncovek lze předělat na jiné rozměry upevnění. Novinkou pro rok 2023 jsou záběry s 36z zubatkami, více odlehčené těla a krásný Waterslide design!
Silniční náboje DT 350 se staly absolutně nejprodávanější řadou ze všech nábojů DT SWISS! Jejich cena, výkon a spolehlivost je bezkonkurenční! ALU tělo náboje, ocelové průmyslové ložiska a ověřená konstrukce, kde samozřejmě nechybí zubatkový záběr. Tak jako u dražších modelů je i u těchto možnost přestavby na jiné rozměry upevnění do rámů. Náboje DT 350 se dodávají jak pro paprsky s přímou hlavou Straightpull, tak i pro klasické paprsky se zahnutou hlavou, ale počty otvorů pro paprsky jsou u této řady více omezeny! Lze dodat s rotory Shimano nebo Campagnolo a samozřejmě i silniční náboje pro dnes stále více žádané kotoučové brzdy. Dostupné jsou Centerlock, ale pomocí adaptéru lze použít i kotouče DBIS! Silniční DB náboje jsou dodávány na pevné osy, avšak výměnou koncovek lze předělat na jiné rozměry upevnění. Novinkou pro rok 2023 jsou záběry s 36z zubatkami, více odlehčené těla a krásný Waterslide design!
Plochý paprsek vhodný pro silniční cyklistiku, MTB XC/AM a CX. Nejlehčí paprsek z nabídky DT SWISS, který vyniká nejen nízkou váhou ale i vysokou pevností v tahu! Jedná se o závodní paprsek, který využívají všichni, kteří chtějí co nejlepší akceleraci. Pro práci s tímto paprskem je nutné používat tensiometr a mít zkušenosti s centrováním kol! Závit paprsku má průměr 2mm / střední část je 2,3mm široká a 0,8mm tlustá / hlavička má průměr 2mm.
Tyto speciální niple je dopoeručeno centrovat z vnitřní strany ráfku! Mají totiž vyšší torx hlavičku a díky tomu i posunutý závit více nahoru! To pak dovoluje nipl více prošroubovat a tím je pak spoj mezi ráfkem a niplí více posílen! Hliníkové niple jsou lehké ale přitom vynikají výbornou pevností! Samozřejmostí je možnost barevných provedení, verzí s Prolock integrovanou pastou v závitech – zabraňuje povolování niple při extrémních nárazech!